2010. május 22., szombat

Prológus

Hát akkor rajta, indítsuk útjára ezt a történetet! :)



Az igazat megvallva, azt hiszem, magamtól sosem fogtam volna ebbe az egészbe bele. Megírni életem történetét? Mintha egy kilencvenéves nénike lennék, aki már semmi más értelmes dologba nem tud kezdeni, miközben várja a véget. Talán így, a huszonéveim derekán egy kicsit korai még ez, nem?

Viszont az ötlettel egy nagyon jó barátom állt elő, aki már eddig is számos, remek tanáccsal látott el. Amikor nem hallgattam rá, szinte mindig meg is bántam később. Őrangyalként áll ő mellettem, vigyáz rám és útmutatást ad a nehéz helyzetekben. Amit ha mindig vakon követtem volna, valószínűleg sok kudarcot, erőlködést és fájdalmat spórolhattam volna meg magamnak. De nem biztos, hogy összességében jobban jártam volna, mert akkor most nem tartanék itt, ahol. Márpedig most, életemben először úgy érzem, jó helyen vagyok. Elégedett vagyok a dolgok alakulásával. Sőt, megkockáztatom: boldog vagyok.

Szeretném azt hinni, eleget szenvedtem ahhoz, hogy ezt kiérdemeljem. Mert sajnos a rosszból is kijutott bőven az évek során. Nem egyszer kerültem padlóra, s közel sem voltam biztos benne, képes leszek-e felállni. De valahogy mindig sikerült, s merem remélni, hogy a sok küzdelem után most végre eljutottam a célba. Manapság a legfontosabb feladatom tehát, hogy ezt elhiggyem, s megnyugodjak: amit elértem, már senki sem veheti el tőlem.

Kedves barátom szerint az elmúlt pár év történéseinek leírása éppen ebben segítene. Nem ártana felidéznem a történteket, hogy világosan lássam a kanyargós utat, ami a mába vezet. Hogy ne kételkedjek benne, nekem a jó igenis jár. Mivel elhatároztam, hogy ezentúl vakon megbízok benne, feltétel nélkül hallgatok rá, mert már elegem van a kudarcokból, most itt ülök, és végre belefogok.

Hát, jól figyelj, világ! Della Hudson, színésznő ezennel szakmát vált és egyszeri írónőnek áll. Lássuk, mi sül ki belőle!

11 megjegyzés:

  1. Kedves Freya, a fenti sorok megtették a kellő hatást, felkeltették az érdeklődést és a figyelmet, és most kíváncsian kezdek bele az első fejezet olvasásába!
    Katarina

    VálaszTörlés
  2. Hoppá, csak kezdtem volna - megzavart, hogy a saját bloglistámon is feltűnt a Szerencse lánya még egyszer, nem figyeltem, hogy a Floralia-nál, és azt hittem, hogy megjött az első rész is. Sajnos nem, de remélem, hogy nem váratsz bennünket sokáig!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszett ez a kis bevezető :)
    Ígérem, hamarosan belecsapunk a közepébe! ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia Freya!
    Már tűkön ülve vártam h elinduljon a történeted.Így a prológus alapján nekem nagyon tetszik!Kiváncsi vagyok Della Hudson történetére és persze a kedves barátjára is:P;)XDXDXD
    Mint mindig most is nagyon várom a folytatást.
    Ev

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Örülök, hogy itt vagy! :)
    Remélem, a későbbiekben is tetszeni fog! ;)

    VálaszTörlés
  6. Nekem az utolsó sorok a kedvenceim: "Hát, jól figyelj, világ! Della Hudson, színésznő ezennel szakmát vált és egyszeri írónőnek áll. Lássuk, mi sül ki belőle!"
    Szeretem az ilyen lányokat, akik csak azért is meg akarják mutatni mire is képesek... és kíváncsi leszek rá, hogy milyen karriert fog tudni felépíteni:)magam is ezen ügyködöm, szóval tényleg érdekel a történet!:)
    Nem mondom, hogy siess a következő fejezettel, mert nem szeretném, hogy összecsapd!:)
    Szóval hajráááá!:)

    VálaszTörlés
  7. :D :D de jó, örülök, hogy tetszett! :)
    Karrierépítésen vagy konkrétan a színésznői karrieren ügyködsz?

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Imádom, és nagyon várom a folytatást! Emlékszel, hogy az előzőnél türelmetlen voltam? Hát el kell, hogy szomorítsalak: nem változtam:D
    Várom az első igazi részt:D
    Rita07 voltam, csak lusta vagyok bejelentkezni:D

    VálaszTörlés
  9. Szia, te kis lusta & türelmetlen! :)

    Én szomorú? Addig örülök, amíg ilyen lelkes vagy! :D :D

    VálaszTörlés
  10. Szia Freya!

    Nagyon tetszett a prológus, és izgatottan várom az 1. részt, no és persze a többit is :P

    Ha nem gond, kiraktam a blogjaimra a linked :)

    Puszi :)

    Annamari

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Dehogy gond, sőt, nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés