2010. július 18., vasárnap

Jövőkép

Sokat gondolkoztam azon, hogy megírjam-e ezt a röpke bejegyzést, végül kompromisszumot kötöttem magammal, és bár kiteszem, sokkal visszafogottabb tartalommal, mint ahogyan azt eredetileg terveztem.
Úgy érzem, nincs túl nagy érdeklődés ezen történet iránt, ami biztosan az én hibám, valószínűleg nem sikerül úgy, olyannak megírnom, hogy az többeket érdekeljen. Legalábbis a visszajelzésekből számomra így tűnik.
Nem fogom kommenthatárhoz és egyéb feltételekhez kötni a következő részt, mert ezt sosem tartottam tisztességesnek azokkal szemben, akik igenis itt vannak, és írnak nekem, de annyit halkan megjegyzek, hogy egy idő után kénytelen leszek levonni a következtetéseket és... nos, akkor csak a magam szórakoztatására fogom írni a továbbiakban ezt a történetet. Nem fenyegetésnek szánom vagy ilyesmi, de jelen pillanatban így érzek, sajnálom.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Freya!
    Maximálisan megértem azokat az érzéseket és gondolatokat, amelyek a fenti bejegyzés megtételére késztettek. A visszajelzés hiánya minden publikálót elkeserít, de ebben az esetben ez nem jelent feltétlenül érdektelenséget - csak a saját példámból kiindulva: másfél hétig nem volt net-hozzáférésem, és jelenleg is igen korlátozottak a lehetőségeim, így bármennyire is szerettem volna, nem tudtam kommentelni és olvasni.
    Nyár van, mindenki mindenhol van, gondolom, kevesen vannak otthon és/vagy gép közelében, gép előtt. Eddig jóval nagyobb aktivitás volt tapasztalható minden általam olvasott oldalon - pl. a sajátomon is.
    Kedves Freya, kérlek, ne vond le azt a következtetést, hogy a történeted nem jó, mert dehogynem, és ne fossz meg bennünket - azokat, akik szívesen olvasunk és lelkesen kommentelünk - attól, hogy a szerencse lányának élettörténetét megismerhessük. Kérlek.....
    Üdv:
    Katarina

    VálaszTörlés
  2. szia
    Én vagyok azon emberek egyike, akit érdekel a történeted.:)
    Szívesen olvasnám tovább:)
    Remélem nem hagyod abba. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Freya!
    Nagyon sajnálom h úgy érzed h nincs miért nyilvánosan folytatni a történeted.Én igazán szeretem olvasni és szerintem azaz egynéhány ember is aki írt kommentárt.
    Csak szerettem volna h tudd.
    Ev

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Megértem én, hogy nyár van, mindenki elfoglalt, meg minden, és mint mondtam, semmiképpen sem szeretnék azokkal kiszúrni, akikre mindig számíthatok. Folytatom a történetet, hétvégén szerintem fel is teszem a következő részt, de ha ilyen lanyha marad az érdeklődés, akkor elgondolkozom azon, hogy csak a "kiválasztottak" fogják megkapni a történetet.
    F

    VálaszTörlés