2010. szeptember 27., hétfő

Folytatás...?

Mint mondtam már korábban is, nem fogok soha kommenthatárt szabni, és ezt az ígéretemet nem is szegem meg. Viszont azt hiszem, senki sem vetheti a szememre, ha úgy gondolom, hogy igazából csak azt a két embert érdekli ez a történet, akik írtak megjegyzést a legutóbbi részhez. Nekem ez így jön le, sajnálom. Ezért úgy döntöttem, a következő részt nekik elküldöm e-mailben, és kész.
Ezért is kérlek, Ev, add meg a címedet, hogy megkaphasd a következő epizódot!
A következő frissítés itt csak a hétvégén aktuális, addig még meggyőzhető vagyok, hogy az oldalra is felkerüljön az új rész, de a világért sem akarom erőltetni... Többen tudjátok, hogy nagyon elfoglalt vagyok, hihetetlenül nehéz időt szakítanom az oldalak frissítésére, a másik történettel is csúszok most sajnos pár napot, de ha egyáltalán nincs rá igény, akkor nem fogom ezért törni magam.

5 megjegyzés:

  1. Szia Freya!

    Tudom, hogy nem szoktam sűrűn kommentelni, de minden részed elolvasom, és nagyon-nagyon szeretem a történeted. Éppen ezért rettentően sajnálnám, ha bezárnád ezt az oldalad, ugyanis kíváncsi vagyok Della kalandjaira, mert hogy nem lesz zökkenőmentes az élete, abban biztos vagyok.
    Szóval ha egy mód van rá, akkor kérlek folytasd a történet megosztását :)

    Annamari

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sajnálom h nem teszed közzé a törit, de megtudom érteni h miért.
    Az e-mail címem: evibaba222@citromail.hu
    Ev

    VálaszTörlés
  3. Még várok a hétvégéig...
    Köszi, Ev, a címet!

    VálaszTörlés
  4. Mindig, minden írásodat örömmel olvasom és kommentelem, bármilyen formában.

    VálaszTörlés